OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aspectum inkasso AB, bolaget är nytt men erfarenheten gammal. Vår idé är att driva ett snällare inkasso där vi sätter kundernas och handlarnas relation i centrum. Nu har vi vuxit så mycket det senaste året att vi nu letar ytterligare en medarbetare. Jobbet kommer primärt ske i våra lokaler i centrala Uppsala men vi är väldigt flexibla med våra tider och möjligheter att jobba på annan ort. Vårt moderbolag ligger också i Göteborg så man får vara beredd på många resor dit.
Då vi är ett litet bolag får man ha många hattar på sig och vi behöver nu en som kommer jobba ca 50% i kundtjänsten och 50% som assistent till VD:n.
Kundtjänst:
Samtal i telefon med primär inriktning på outbound-samtal. Så det underlättar om du är bekväm med att prata i telefon.
Inkommande-utgående e-post.
Inkommande-utgående Brev.
Myndighetskontakt såsom t.ex Kronofogden.
VD-assistent:
Ditt första jobb blir att skriva en ny annons för det här var inte min styrka. Utöver det är det en mycket mer svårdefinierad del då det är en helt ny tjänst, så jag tänker att du ska bygga den tillsammans med VD:n. Men tanken är du att du ska vara ett stöd för honom i hans dagliga arbete.
Vem är du?
Vad du kan är mindre viktigt än vem du är. Vi kan lära dig det du behöver hos oss. Den stora majoriteten av våra slutkonsumeter är svensktalande så du behöver vara flytande på både svenska och engelska.
Har du ett ytterligare språk så som arabiska, persiska eller något av de nordiska språken är det ett plus med inte ett måste.
Har du erfarenhet av telefon och kundtjänst är det dunder.