Kundtjänst inom faktura till Telia

Kundtjänst inom faktura till Telia

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: här

Om företaget:

Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande ärenden och frågor från Telias privatkunder via telefon, mail samt chatt. Du tar emot frågor kopplat till abonnemang, fakturor eller tjänsteutbud och arbetar tillsammans med ditt team för att upprätthålla hög kvalitet i service gentemot kunder samt bibehålla en hög kundnöjdhet. Din roll handlar om att supportera och besvara kundernas frågor, samt se över deras abonnemang och informera om Telias tjänsteutbud för att ge den bästa lösningen utefter kundens behov. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet. I denna roll erbjuds du en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas.
• Besvara inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller försäljning
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har även ett intresse och driv för försäljning. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare har du en god förmåga att behålla motivationen trots att du ibland kan stöta på motgångar. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information:

Start: 6 Februari
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 12 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 5 december 2022
  • Ansök senast: 9 januari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024