OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Midsona.
Om företaget:
Midsona är en av de ledande aktörerna i Norden inom en växande marknad för hälsa och välbefinnande. En allt större andel av deras produktportfölj har en ekologisk profil. Midsona marknadsför välkända varumärken som Friggs, Kung Markatta, Urtekram, Naturdiet, Renässans och MyggA. De säljer även ett antal varumärken från uppdragsgivare, såsom Blutsaft och Esberitox. Deras kunder finns inom dagligvaruhandel, apotek och hälsofackhandeln. Läs gärna mer på www.midsona.se.
Arbetsuppgifter:
Med ett stort kundfokus ansvarar du för alltifrån orderläggning, leveransfrågor och reklamationer. Du registrerar nya kunder, tar emot och behandlar ordrar från befintliga kunder inom dagligvaruhandeln, stora som små. Med dator och telefon som främsta arbetsverktyg ser du till att alltid lämna korrekta och snabba besked till kunderna. Du samarbetar en del internt, med såväl inköp som sälj, för att serva Midsonas kunder på bästa sätt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom kundtjänst eller ordermottagning
• God datorvana och erfarenhet i Excel
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Goda kunskaper i norska, i både tal och skrift är väldigt meriterande
• Kunskap i affärssystem, M3 är meriterande
Vi söker dig som har hög servicekänsla och en vilja att alltid sätta kunden i fokus. Tack vare ditt strukturerade arbetssätt har du förmågan att prioritera bland uppgifter och hålla ordning även i högt tempo. Du har en positiv attityd och lätt för att samarbeta med andra, även om du också driver ett självständigt arbete. Då Midsona arbetar med hälsovarumärken tror vi att du har kunskap eller intresse kring ekologiska produkter, hälsolivsmedel och tillskott. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö, Dockan
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, ordermottagare, orderhanterare, m3, livsmedel, administration, administratör, koordinator, koodination, leveransplanering, Malmö, heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund