OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och ambitionen är att Veolia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Veolia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Veolia är ett världsledande bolag inom hållbarhet och en komplett partner för sina kunder. De erbjuder lösningar inom affärsgrenar som vatten, energi, industrisanering och återvinning samt arbetar tillsammans med kommuner och företag för att de ska få ut så mycket som möjligt från sina resurser.
Rollen ligger under affärsområdet Recycling Solutions, ett affärsområde med fokus på att förvandla skräp till värdefulla resurser. Deras utveckling går hand i hand med de ökade hållbarhetskraven och de strävar efter att ständigt utveckla sina möjligheter att återföra mer kvalitetssäkrade råvaror till kretsloppet, där de idag kan återvinna 98% av allt material de samlar in. De söker nu dig nu som vill bli en del av deras Backoffice team och bidra till Veolias utveckling på deras fortsatta hållbara resa.
Arbetsuppgifter:
Som en del av Backoffice teamet arbetar du främst med kundsupport genom att svara på inkommande samtal och mail. Du hjälper kunderna med deras frågor rörande fakturor och transporter och tar fram den information de söker i systemen. Du använder både telefon och mail som verktyg för kundkontakten och du arbetar dagligen i transportsystemet T5. Utöver dina uppgifter i kundtjänst är du även behjälplig inom vågexpeditionen där du tar emot chaufförer som lämnar av material för vägning och registrering samt hanterar utleveranser. Vidare förbereder du även transport- och tulldokument för transporter av material till och från anläggningen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare erfarenheter av kundtjänst, kundsupport eller växel
• Det är meriterande med tidigare erfarenhet inom transportbranschen
• Du har en god datorvana och är bekväm med att använda CRM-system
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har grundläggande kunskaper i engelska
Du som söker är en person som har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du uppskattar att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. Vidare är du också hjälpsam mot kollegor och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du har förmågan att behålla lugnet även under stressigare perioder.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg, Hisings Backa
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundsupport, administration, administratör, kundservice, service, heltid, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund