OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Webhelp med start 24/6, 9/7 eller 23/7.
Om företaget:
Webhelp erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. Webhelp strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundrådgivare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter.
Arbetsuppgifter:
Som kundrådgivare svarar du på inkommande samtal från privatpersoner som behöver hjälp med tekniska frågar kopplat till deras smartphones, surfplattor och datorer. Samtalen kommer främst från Sverige men även internationellt vilket innebär att du använder både svenska och engelska i kommunikationen. Du arbetar med stor variation i ärenden och söker själv fram den information du behöver för att lösa kundens problem. De första fyra veckorna av din anställning går du en utbildning som ger dig de rätta verktygen för att kunna leverera de bästa lösningarna och till din hjälp har du ditt team och mer erfarna kundrådgivare som stöttar dig.
Du kommer arbeta permanent hemifrån men tillhöra Göteborgskontoret och det innebär att du kommer får den utrustning du behöver för att utföra arbetat från din bostad där det är viktigt att du kan sitta ostört och avskilt med tillgång till internet via nätverkskabel. Du arbetar 40 h/vecka med varierade arbetstider under vardagar och helger.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna med en teknisk inriktning och godkända betyg inom svenska och engelska
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Du bor i Sverige
• Meriterande om du har erfarenhet av iOS och/eller macOS eller jämförbar teknik
Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som vill leverera en god service. Du trivs med att ansvara för ditt eget arbete och du är nyfiken på att utvecklas inom teknik och service. Vidare är du trygg i kontakten med andra människor och du ser ett stort värde i att skapa nöjda kunder.
Övrig information:
Start: 24/6, 9/7 eller 23/7
Plats: Hemifrån.
Lön: Enligt kollektivavtal
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, kundrådgivare, teknisk support, teknik, support, service, IT, dator, mobil, omgående, heltid, Jönköping
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund