Kundtjänst / Kundsupport till Gleerups Utbildning

Kundtjänst / Kundsupport till Gleerups Utbildning

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Gleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 65 anställda. Läs mer på gleerups.se.

Arbetsuppgifter
I din roll på Gleerups kundservice/support är du en viktig pusselbit i att erbjuda bästa möjliga kundservice. Här kommer du att arbeta med att stötta och hjälpa lärare som använder Gleerups läromedel samt återförsäljare. Dina främsta kundkontakter sker per telefon och mejl där du kommer att stötta kunder i frågor kring deras licenser samt användandet av Gleerups digitala läromedel, hantera beställningar och ordrar samt vid behov stötta sälj-och marknadsorganisationen. Du ingår i ett team bestående av fem kollegor i supportorganisationen där ni har ett nära samarbete. Vidare har du många olika kontaktytor både internt och externt.

Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper
Tidigare erfarenhet av att arbeta kundnära, företrädesvis inom kundtjänst / kundsupport / ordermottagning med fokus på service

God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system

Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, meriterande om du tidigare arbetat i Dynamics365 och Dynamics CRM

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Meriterande om du har ett pedagogiskt intresse och vill arbeta nära skolans värld

Utöver en teknisk fallenhet söker vi dig som är serviceinriktad och brinner för att ge snabb, korrekt och god service. Du strävar alltid efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Gleerups är en kreativ och öppen arbetsplats och vi söker därför dig som är nyfiken, prestigelös och trivs med att samarbeta i ett socialt team. Därtill tror vi att du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten, noggrann och strukturerad samt har en mycket god kommunikativ förmåga. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete, har en stor initiativförmåga och kan hantera en varierad arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten, skola och lärande.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till oktober 2022. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gleerups. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt anställning av Gleerups.

Övrig information
Start: Omgående

Plats: Malmö

Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här (http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772).

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk kundtjänst, Kundsupport, Kundservice, Kundtjänst, Helpdesk, Support, Skola, läromedel, First Line, Administration, Malmö, Heltid, Dynamics365, Dynamics CRM, Gleerups

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2021
  • Ansök senast: 6 december 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 januari 2025

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

10 januari 2025

10 januari 2025

10 januari 2025