OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till oktober 2022. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gleerups. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt anställning av Gleerups.
Om företaget:
Gleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 65 anställda. Läs mer på gleerups.se.
Arbetsuppgifter:
I din roll på Gleerups kundservice/support är du en viktig pusselbit i att erbjuda bästa möjliga kundservice. Här kommer du att arbeta med att stötta och hjälpa lärare som använder Gleerups läromedel samt återförsäljare. Dina främsta kundkontakter sker per telefon och mejl där du kommer att stötta kunder i frågor kring deras licenser samt användandet av Gleerups digitala läromedel, hantera beställningar och ordrar samt vid behov stötta sälj-och marknadsorganisationen. Du ingår i ett team bestående av fem kollegor i supportorganisationen där ni har ett nära samarbete. Vidare har du många olika kontaktytor både internt och externt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av att arbeta kundnära, företrädesvis inom kundtjänst / kundsupport / ordermottagning med fokus på service
• God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, meriterande om du tidigare arbetat i Dynamics365 och Dynamics CRM
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande om du har ett pedagogiskt intresse och vill arbeta nära skolans värld
Utöver en teknisk fallenhet söker vi dig som är serviceinriktad och brinner för att ge snabb, korrekt och god service. Du strävar alltid efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Gleerups är en kreativ och öppen arbetsplats och vi söker därför dig som är nyfiken, prestigelös och trivs med att samarbeta i ett socialt team. Därtill tror vi att du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten, noggrann och strukturerad samt har en mycket god kommunikativ förmåga. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete, har en stor initiativförmåga och kan hantera en varierad arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten, skola och lärande.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teknisk kundtjänst, Kundsupport, Kundservice, Kundtjänst, Helpdesk, Support, Skola, läromedel, First Line, Administration, Malmö, Heltid, Dynamics365, Dynamics CRM, Gleerups
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund