Kundtjänst / Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport

Kundtjänst / Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Vi söker en kundtjänstmedarbetare till ett väletablerat internationellt företag med huvudkontor i Osby. Du blir en del av ett härligt team på sju personer som har högt i tak och ser stort värde i att samarbeta och peppa varandra.

Vi berättar mer om företaget under en intervju!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare har du i huvudsak ansvar för inkommande samtal och mejl kring frågor från företagets kunder. Vidare innebär rollen administrativt arbete så som att lägga in order i systemet och skicka orderbekräftelse samt hantera reklamationer och anmäla transportskador. Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder och du ges stora möjligheter i att fatta egna beslut för att ge bästa möjliga service.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kund- och telefonkontakt
• Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
• God dator och systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att arbeta tillsammans med andra. Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera många bollar i luften utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. I rollen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten!

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Osby
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, service, heltid, Osby

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024