OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu letar vi efter dig som brinner för att ge dina kunder världens bästa support! Du är aldrig nöjd innan din kund är nöjd.
Utöver detta behöver du ha ett brinnande intresse för marknadsföring/PR då du även kommer att driva flera projekt inom just detta.
Nedan finner du delar av det du kommer att arbeta med:
- Svara våra kunder i chat/email samt på våra sociala kanaler.
- Ge kunder snabb och effektiv support.
- Lägga ordrar till vår glasleverantör när kunder beställer glasögon online.
- Posta på våra sociala medier.
- Jobba med engagemanget i våra sociala kanaler samt försöka att öka våra followers.
- Hitta nya kanaler att marknadsföra våra produkter i.
- Hålla all kommunikation med tidningar samt influencers.
För att trivas hos oss samt med tjänsten behöver du vara:
- En hjälpsam problemlösare.
- Ansvarsfull.
- Duktig på att prioritera.
- Snabb och effektiv.
- En teamplayer.
- Duktig på sociala medier.
- Bra på att kommunicera i både text samt tal.
- Flexibel.
- Gärna ha erfarenhet av kundtjänst samt PR/marknadsföring/Sociala Medier.
Då vi är ett litet team så kommer du att arbeta tight med alla på både vårt kontor samt våra butiker. Tjänsten är baserad på vårt huvudkontor på Drottninggatan i Stockholm. Tjänsten är idag 50% men kommer på sikt att växa.
Om detta låter intressant så sök!