OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din roll
I din roll som kundtjänstansvarig/tekniker så kommer du att arbeta mycket med våra kunder samt hantera både jobb som tekniker och kundtjänst och diverse administrativa uppgifter som uppkommer inom dessa områden.
Produkter som kommer att hanteras av dig är sjukvårdsprodukter som; blodtrycksmätare, nebulisatorer, termometrar, TENS och analysvågar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att besvara inkommande samtal och mail från kunder samt serva våra produkter (intern utbildning).
Du kommer vara ansiktet utåt och ha mycket kommunikation med personer som köper våra produkter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera inkommande samtal och mail från kunder mellan kl 8:00-16:00
Kontrollera och kalibrera produkter som skickas in till oss.
Ta emot kunder på plats som behöver kontroll/hjälp med våra produkter.
Hantera och ta emot reklamationer.
Packa och skicka paket med produkter som kontrollerats.
Start: 1 oktober
Placering: Nacka Forum
Omfattning: Detta är ett vikariat på 1 år med möjlighet till förlängning.
Arbetstider: Kontorstider, måndag-fredag 8:00-16:00
Din profil
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning och gärna någon typ av sjukvårdsutbildning och eller tekniskt lagd. Du tycker om att arbeta med service, kan hantera att ha många bollar i luften och är beredd att hugga i där det behövs. Det är viktigt att du är stresstålig, kommunikativ, anpassningsbar och prestigelös.
Ett krav för tjänsten är att du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift.