OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att hjälpa andra och drivs du av försäljning? Kan du hantera flera program på datorn, samtidigt som du har en kund på telefonen? Är du strukturerad, driven och tålmodig, även i pressade situationer? Webhelp Malaga expanderar och därför letar efter fler som du! Bli en del av våra team och ta del i et framgångsrikt och energiskt projekt där vi arbetar i en rolig och levande atmosfär!
Gillar du att hjälpa andra och drivs du av försäljning? Kan du hantera flera program på datorn, samtidigt som du har en kund på telefonen? Är du strukturerad, driven och tålmodig, även i pressade situationer? Webhelp Malaga expanderar och därför letar efter fler som du! Bli en del av våra team och ta del i et framgångsrikt och energiskt projekt där vi arbetar i en rolig och levande atmosfär!
Ditt jobb blir att ta emot inkommande samtal från Viasats svenska kunder, med huvudfokus på att svara på kundens frågor snabbt och engagerat; du kommer att behöva anpassa dina svar beroende på kundens behov. Samtalen du ska hantera kommer att ha olika innehåll, det kan till exempel vara så att en kund vill ändra något, eller har frågor om prenumerationer, produkter och tjänster. Du kommer också att få jobba med försäljning till nya och existerande kunder.
Första tiden på Webhelp:
Du kommer att få både klassrumsträning och praktisk träning. Under upplärningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa möjliga sätt, och ge dig kunskaper inom följande områden:
Försäljning
Kundsystem
Fakturahantering
Grundläggande teknologi
Retorik och samtalsstruktur
Är det dig vi letar efter?
För att du ska trivas och ha framgång på ditt nya jobb, är det viktigt att du är framåt och utåtriktad. Du är ärlig, ödmjuk, och lyssnar på kunden och kundens behov. Du ska också vara en motiverande och hjälpsam person, som ställer upp för andra och bidrar till en bra gruppdynamik. För dig som gillar merförsäljning ger vi dig goda möjligheter till bra provision. Vår kundbas är befintlig och det rör sig endast om inkommande samtal.
Vi letar specifikt efter personer som har erfarenhet av att använda olika dataprogram och prata med kunder på telefon, och om du ska jobba hos oss bör du ha lätt för att lära dig nya program och system. Ett krav är att du obehindrat talar och skriver på svenska samt känner dig bekväm med att ta samtal på engelska.
Vi erbjuder:
Betald utbildning
Lön + provision
Spanskt kontrakt från första dagen
Betald semester enligt spansk lag (4 veckor + 4 dagar/år)
Arbetstider:
Jobbet är baserat på skift med varierande arbetstider. Detta innebär bland annat att du behöver arbeta max 2 helger per månad. Ditt arbete fördelas på max 9 timmar per dag, 5 av veckans 7 dagar. Måndag – fredag är arbetstiden mellan 09:00 och 20:00 och jobbar du lördag eller söndag är arbetstiden melan 10:00 och 19:00.
Var vänlig och skicka endast CV på engelska.
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here.
If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.