OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du att det är viktigt med ett bra kundbemötande? Har du ett brinnande intresse för kundservice? Då kan det var dig vi söker.
Just nu söker vår kund Teleperformance nya stjärnor till kundtjänsten. Teleperformace är världens största kundtjänstbolag och deras arbete är att sköta kundtjänsten åt andra stora företag så som exempelvis Klarna, Synsam, Tradera och Izettle.
ARBETSUPPGIFTER
* Hjälpa befintliga kunder via telefon, besvara frågor med fokus på service.
* Vissa av tjänsterna innehåller även viss merförsäljning där du presenterar aktuella erbjudanden för kunden.
OM TJÄNSTEN
* Betald utbildning
* Coaching och arbete i team
* Tjänsterna är på 80–100%
* Arbetstiderna är varierande.
* Tjänsterna har goda utvecklingsmöjligheter.
DIN PROFIL
* Social och glad person som trivs i kontakt med andra människor
* Drivs av att hjälpa andra
* Talar flytande svenska samt goda kunskaper i engelska
ERBJUDANDE
Swesaleerbjuder alltid anställning enligt kollektivavtal och friskvård för alla våra konsulter. Du erbjuds ett arbete hos ett stort internationellt bolag i Solna. Du får möjlighet att arbeta i härliga arbetsteam med bra sammanhållning där utvecklingsmöjligheterna är goda. Arbetet startar med en betald introduktionsutbildning för att ge dig bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i ditt arbete.
ANSÖKAN
Har du några frågor gällande tjänsten som kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontaktajennifer.safaei@swesale.se. Välkommen med din ansökan!
Mer information
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman