Kundtjänst medarbetare

Arbetsbeskrivning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR:


Företag inom flytt- och städmarknaden. Det är ett litet familjärt företag.


DIN ROLL:


I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du vara ansiktet utåt för företaget. Du kommer ha kontakt med kunder, privatpersoner och företagskunder på mejl och telefon. Vidare kommer du även ha dialog med personalen. I din roll kommer du att hantera administrativa delar som bokningar, kundkontakt och ta hand om eventuella reklamationer.


VEM ÄR DU?


Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och brinner för en bra kundupplevelse. Det är högt tempo och därför behöver du vara effektiv och tycka om en fartfylld miljö. Eftersom du kommer arbeta administrativt är det viktigt att du enkelt kan sätta dig in i nya system.


Viktigt för tjänsten:


- Tidigare erfarenhet av kundservice
- Mycket god datorvana
- Talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska
- Tidigare erfarenhet inom kundservice eller datakunskap


Meriterande:


- Kan prata ryska


Vi tar enbart emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på karavan.nordic@gmail.com


OM KARAVAN POINT NORDIC AB


Karavan Point Nordic AB har funnit på marknaden sedan år 2008 under Dolores service. Vi är ett företag inom flytt- och städ marknaden som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Karavan Point Nordic AB Skarpnäck
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 13 oktober 2022

Postadress

Fraktflygargatan 6 A
Skarpnäck, 12830

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Eftermarknadsansvarig till Bonnet.se

10 oktober 2024