OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Air Liquide är världens ledande leverantör av gaser, teknik och tjänster för industri och sjukvård. Verksamheten finns representerad i 80 länder, med nära 68 000 medarbetare och över 3 miljoner kunder och patienter. Oxygen, nitrogen och hydrogen har utgjort kärnan i Air Liquides aktiviteter sedan koncernen grundades 1902. Vår ambition är att vara branschledande genom att alltid leverera högsta kvalitet och agera ansvarsfullt.
Uppdrag och ansvar
Air Liquide Gas söker en effektiv, noggrann och samarbetsvillig Back Office administratör. I rollen utgör du en central del av företagets kundserviceteam som tillhandahåller service och support till företagets kunder, agenter, säljteam samt övrig personal. Du kommer arbeta med att granska, utreda och undersöka inkommande ärenden. Arbetsuppgifterna kommer även att innefatta avtalsregistrering, kundreskontrahantering och fakturering. Det mest grundläggande för kundserviceavdelningen är att alla hjälps åt inom gruppen, att alla bidrar till att skapa trivsel och ger bästa möjliga service både externt och internt.
Tempot är periodvis högt vilket kräver att du har viss stresstålighet och god förmåga att prioritera, kan arbeta självständigt och att du motiveras av att växla mellan olika arbetsuppgifter. För att trivas i rollen bör du tycka att det är stimulerande med många social kontaktytor och att ha ett glatt humör med kunden i fokus. Tjänsten kräver att du är flexibel med ett intresse av att lära dig nya saker och att arbeta detaljerat men med en bibehållen helhetssyn.
Vi erbjuder dig:
En spännande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter
Mycket självständigt arbete i en grupp med erfarna och samarbetsvilliga kollegor
Bra utvecklingsmöjligheter i ett väldsledande gasföretag
Kompetens och profil
Vi förväntar oss att du:
Är drivande, engagerad och har ansvarskänsla
Har en hög administrativ förmåga och tycker om att arbeta med siffror och uträkningar
Har god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, i både tal och skrift
Har slutörd gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller teknik. Gärna högskolekompetens
Har vana av att arbeta med IT och större affässystem. Stort plus är om du behärskar SAP, Salesforce.com och Google KITE.
Har några års erfarenhet av att arbeta med kundservice, support eller administration med inriktning back office uppgifter
Övrig information
Vill du veta mer om tjänsten? Vänligen kontakta Johan Pettersson HR Business Partner på 040-38 11 22
Intresserad av tjänsten? Sök via länken senast den 11 November.
https://global3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&ID=QEYFK026203F3VBQBV7LOQWB9&jobboard=0&nPTID=13706&bSessionClear=true&nProfileIdFoundInAGP=