OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bemanning erbjuder Personaluthyrning, Rekryterings- och Entreprenadtjänster. Vår affärside är att vara Sveriges bästa bemanningsföretag. Våra kunder är ett tvärsnitt av näringslivet. Vi har stora och medelstora börsföretag som kunder liksom multinationella företag, kommuner, landsting, statlig förvaltning och statliga företag, organisationer och stora och små företag i alla branscher. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en kundtjänst medarbetare med innesäljkompetens. Som medarbetare i kundtjänst kommer du att ge service åt kunder över telefon, registrera ordrar och fakturera. Avdelningen är ny och personen vi söker skall vilja vara med att forma avdelningen mot mer sälj - anda. Utöver det är Du datakunnig (Officepaketet), har gymnasiekompetens och en trevlig telefonröst. Du bör ha goda kunskaper i svenska, ha hög servicenivå och är mellan . Som person är du ansvarstagande, kan arbeta självständigt samt är positiv och utåtriktad. Du är inte rädd för att träffa nya människor eller ta dig an nya uppgifter. Tjänsten avser heltid, omgående och 3 månader framåt med eventuell förlängning. Är du intresserad, vänligen lägg in Ditt CV på www.resursjobb.se