Kundtjänst medarbetare/ order administratör

Arbetsbeskrivning

Då vi växer och behöver hinna med alla arbetsuppgifter så söker vi en positiv och engagerad person som kan tänka sig att registrera inkommande orders via mail och telefonsamtal, svara på frågor ifrån kunder och chaufförer samt vara behjälplig med andra arbetsuppgifter som tillhör det alldagliga arbetet vi har på kontoret i Helsingborg.
Roger Erikssons har funnits sedan starten på 90-talet och vi är idag 70 anställda med ca 35 bilar som trafikerar Sverige från Ystad i Södra Sverige till Sundsvall i Norr.
Vi har terminaler och kontor i Ystad och Helsingborg, i Hjo har vi en omlastningsterminal.
Denna tjänst kommer att vara stationerad i Helsingborg där vi sitter tre personer på kontoret och vill utöka med en fjärde person.
Krav-
B körkort (för att ta dig till arbetsplatsen)
Datakunskaper
God attityd
Företagsamhet
Svenska som modersmål eller motsvarande
Engelska i tal och skrift.
Arbetstider för tjänsten är 08-17
Tjänsten kan bli tillsatt innan ansökningstidens slut, vänta inte- sök idag.


För mer info angående denna tjänst så kontakta Michael Blomqvist
michael.blomqvist@retsab.se

Sammanfattning

Postadress

Bornholmsgatan 1
Ystad, 27139

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024