Kundtjänst medarbetare sökes till heltidsuppdrag i södra Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget

Kundföretaget är en leverans och logistik företag som levererar det du beställt online hela vägen till din postlåda, både smidigt och hållbart. Kundföretaget gör omkring 1 miljoner leveranser per natt och har cirka 7500 distributörer på 40 anläggningar. Kundföretaget är i framkant inom hållbarhet och är självklart ISO-certifierade.

Kundföretaget söker nu dig som är serviceinriktad, lyhörd, kommunikativ och har förmågan att ha flera bollar i luften samtidigt. Som person är du strukturerad, lösnings orienterad och en pålitlig lagspelare. Du är positiv, full av energi och inser vikten av ett gott samarbete. Kundupplevelsen värderas högt och är ett av kundföretagets kärnvärderingar. Du drivs av utvecklande arbete och tar dig an utmaningar.

Arbetsuppgifter

- Handlägga inkommande ärenden, primärt via telefon och mail
- Vid behov ta kontakt med distributörer, för att lösa frågor om leverans av paket
- Arbeta analytiskt och vara en viktig del av förbättrings-/utvecklingsarbetet, samt vara en drivande kraft i att lyfta utmaningar som behövs arbetas med
- Vara samarbetsvillig och flika in när din kollega behöver assistans
- Alltid prioritera och bemöta kund med företagets värderingar


För att trivas hos oss är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt. Genom att vara en glädjespridare bidrar du till en god arbetsmiljö. Vi söker dig som vill utvecklas inom din roll och är redo att ta nästa kliv i karriären.

Vem är du?

- Har erfarenhet av kundbemötande och service
- Finner glädje i att hjälpa andra
- Utstrålar positiv energi och är engagerad
- Har lätt för att sätta dig in i nya system och är snabb på att ta till dig ny information
- Har en god teknisk baskompetens och erfarenhet av att jobba i ärendehanteringssystem


Meriterande:

- Telefonvana
- Datorvana


Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till vardagar. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Miljonbemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2022
  • Ansök senast: 9 november 2022

Besöksadress

Rotemannavägen 10, Stockholm
None

Postadress

Rotemannavägen 10
Stockholm, 14557

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024