Kundtjänst medarbetare till Pema Partner Norrköping

Kundtjänst medarbetare till Pema Partner Norrköping

Arbetsbeskrivning

Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbara nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder.

Vi söker nu en serviceinriktad och driven kundtjänstmedarbetare.

Vi växer och är nu i behov av en driven kundtjänstmedarbetare. I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt med övriga medarbetare och våra kunder. Ordermottagning och hantering av telefonväxel är huvudsakliga arbetsuppgifter men även andra administrativa arbetsuppgifter kommer ingå i tjänsten. Tjänsten har placeringsort i Norrköping men då vi för tillfället också etablerar oss i Växjö och Västerås kommer det bli en hel del resor i tjänsten.


Dina arbetsuppgifter:

I din roll kommer du att jobba mycket med ordermottagning, orderplanering, uppföljning och administration. Du kommer att vara viktig i vårt arbete med att ständigt förbättra vårt stöd till övrig verksamhet. Det förväntas att du i din roll aktivt deltar i utveckling och planering av dina arbetsområden samt den övergripande verksamheten inom avdelningen. Du kommer också vara starkt delaktig i att upprätta leveransstrategier i samråd med driftchef och kund, planera och samordna drift och underhållsåtgärder. Tjänsten kommer också innehålla administrativa arbetsuppgifter som att följa upp ärenden, ta fram rapporter och hantera förbättringsåtgärder.

Hos oss erbjuds du ett givande och utvecklande arbete där fokus är att bistå våra kunder på bästa möjliga sätt.

Kvalifikationer:

- Att man är serviceinriktat och lösningsorienterad

- Arbetsuppgifterna och inkommande ärenden kan vara av både känd och okänd karaktär därför krävs det att du har en god förmåga att hitta lösningar på dom utmaningar som uppstår.

- Du bör ha erfarenhet och kompetens av flertalet liknande uppgifter

- Du har ett strukturerat arbetssätt, är noggrann och gillar att skapa ordning inom dina ansvarsområden

- Gillar att ta egna initiativ och ständigt bidra med att förenkla och förbättra arbetssätt och processer

- Vi ser gärna att du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta inom kundservice/contactcenter

- B-körkort krävs.

- Kunna kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

- Mycket bra IT-kunskaper (t.ex. Microsoft Office, framförallt excel, internet, ärendehanteringssystem


Meriterande:

- Utbildning inom arbetsmiljö eller tillsvarande

- Erfarenhet av fastighetsteknisk drift och underhåll

- Eftergymnasial utbildning med inriktning mot fastighetsförvaltning, samhällsbyggnad, ekonomi eller motsvarande.

- Erfarenhet av arbete med sociala medier

- Erfarenhet av att hantera ABFF-avtal



Tjänsten är heltid, tillsvidare med placeringsort i Norrköping.

Sista ansökningsdag är 30 September, 2022 och intervjuer kommer ske löpande.

Frågorgällande tjänsten besvaras av Preben Nesheim:
Mail: preben.nesheim@pemapartner.se, tlf: 073-0778209

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobandtalent
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Liknande jobb


28 november 2024