Kundtjänst / Mötesbokare till Audika

Kundtjänst / Mötesbokare till Audika

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Audika

Om företaget:

Audika ägs av Demant som är en dansk hörselkoncern som grundades 1904. Audika driver ett 30-tal hörselkliniker med cirka 100 legitimerade audionomer och totalt cirka 200 medarbetare i Sverige. De är auktoriserade av regionerna i Stockholm, Skåne, Uppsala och Östergötland och driver tre privata kliniker i Västerås, Kalmar och Karlskrona. Hos Audika får du på en professionell arbetsplats, tillsammans med engagerade kollegor möjlighet hjälpa människor varje dag. Deras gemensamma värdegrund, som är basen för allt de gör, består av fyra delar: de skapar förtroende, de är lagspelare, de skapar innovativa lösningar och tillämpar en kan-göra-attityd. Deras vision är att hjälpa fler att höra bättre.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare / mötesbokare är din huvudsakliga arbetsuppgift att självständigt kontakta och bearbeta nya och befintliga kunder på telefon. Du arbetar införsäljande där du erbjuder Audikas tjänster i form av besöksbokning för Audikas kunder. Vidare svarar du på kundfrågor, dokumenterar, uppdaterar kontaktuppgifter och journalför ärenden. Du samarbetar tätt med kollegorna i Kontaktcenter, marknadsavdelningen och Audikas kliniker.

• Kontakta och bearbeta kunder
• Arbeta införsäljande med besöksbokningar
• Dokumentera och journalföra i Audikas system
• Samarbete med Kontaktcenter, marknadsavdelningen och Audikas kliniker

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundservice, försäljning eller marknadsföring. Meriterande med erfarenhet av telefonservice
• Meriterande med erfarenhet eller intresse av hörselvård och/eller medicinteknik
• God dator- och systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen är du en positiv och empatisk person som har en god kommunikationsförmåga och kan hantera utgående samtal med kunder. Du är självgående och ansvarstagande med en resultatorienterad och målinriktad inställning. Du är intresserad av att arbeta i olika system, kan hantera flera olika uppdrag samtidigt och är snabblärd. Till sist är du en lagspelare som tycker om att samarbeta med andra.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundbyberg, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2023
  • Ansök senast: 6 november 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024