Kundtjänst nattid till Swedbank i Stockholm

Kundtjänst nattid till Swedbank i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill jobba på Swedbank med kundtjänst under nattid! Tjänsten är placerad i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

Nu söker vi dig som vill jobba natt med kundservice via telefon, mejl och sociala medier! Gillar du att jobba natt och trivs du med att hjälpa människor? Har du ett intresse av bank och ekonomi? Då är det dig vi söker till Swedbanks kundtjänst. Skicka din ansökan idag och bli en del av teamet!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Tjänsten går ut på att svara på alla typer av frågor som kommer in nattetid vilket innebär en stor variation av ärenden. Du blir en del av ett välfungerande och härligt team som stöttar och ställer upp för varandra i arbetet.

Tjänsten ger dig en möjlighet att starta din interna karriär på en av Sveriges största banker och få jobba med service och kundbemötande i en högprofessionell miljö.

Som konsult på TNG omfattas du av kollektivavtal och dess förmåner som lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du har en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som du har kontinuerlig kontakt med. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din tjänst hanterar du ärenden som inkommer nattetid från både privat- och företagskunder via telefon, men också via mejl och sociala medier.

Exempel på ärenden kan vara:

• överföringar mellan olika konton
• hjälp med utlandstransaktioner
• hur man skaffar mobilt bank-id
• spärra kort
• aktie- och fondförsäljningar

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Arbetstiderna är mellan 23-07 under nätterna eftersom kundtjänsten har öppet dygnet runt, året runt. Du jobbar antingen 4 eller 5 pass i snitt per vecka på ett rullande schema från måndag till söndag med två lediga helger i månaden. Tjänsten startar i början av september och inleds med tre-fyra veckors utbildning på dagtid.

Arbetsplatsen är Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg i Stockholm med goda förbindelser både via pendeltåg, tunnelbana, buss och tvärbana.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har ett stort intresse för ekonomi och kundbemötande. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service- eller supportorienterade roller. Har du tidigare jobbat administrativt och har ett intresse för system så är det ett plus.

För att lyckas i tjänsten ser vi att du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift – både på svenska och engelska. Du är strukturerad, stresstålig och trivs i en roll där du självständigt får ta dig an och lösa dina kunders problem på ett systematiskt sätt.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2020
  • Ansök senast: 2 augusti 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024