OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Finsktalande och Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Zoo.se
VÅR E-HANDEL VÄXER SÅ DET KNAKAR!
Vi ska expandera! Därför söker vi nu en till finsktalande och norsktalande stjärna till vår e-handel och kundservice!
OM OSS
Zoo.se är en zoobutikskedja i Sverige, med både e-handel butiker och egna veterinärkliniker. Zoo.se och har varit verksamma i branschen i över 30 år. Vi växer stadigt och är i dagsläget drygt 150 anställda som jobbar inom olika områden. Vi är en härlig blandning av olika djurfantaster och tack vare vår storlek kan vi ha personal med olika specialiseringar inom olika områden. Vår butik är fylld till bredden med produkter för alla sorters husdjur. Som en av våra e-handelssäljare är det därför viktigt att du hela tiden lär dig mer om våra produkter för att du ska kunna ge kunden den bästa servicen.
OM ARBETET
Nu söker vi en finsktalande/norsktalande erfaren kundtjänstmedarbetare med stor kunskap inom webbhandel och kundservice. Som medarbetare på Zoo.se’s e-handel får du varje dag hjälpa mängder av härliga kunder och deras husdjur genom deras köpupplevelse.
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl, sociala medier och per telefon. Du kommer även att ta hand om returer och assistera med orderplock på varor som behöver skickas på nytt till kunden. På ett engagerat sätt ska du bidra till att Zoo.se’s e-handelskunder blir nöjda med hela sin köpupplevelse.
Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av vår kundservice. Du ansvarar för att hjälpa, stötta och göra det enkelt för dina kollegor i ditt e-handelsteam. Du bryr dig om våra kunder, ska klara av att hålla ett högt tempo och vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.
Du kommer att arbeta på något av de nordiska spåken och därför är det en förutsättning att du behäskar dem till tal och skrift.
VI SÖKER DIG SOM
- Talar flytande finska eller/och norska.
- Har erfarenhet av kundservice.
- Vill ta ansvar, är flexibel och brinner för service och försäljning.
- Har lätt att formulera dig på ett professionellt sätt i skrift & tal.
- Är noggrann och självständig.
- Är engagerad i ditt jobb och alltid strävar efter att göra ”det lilla extra”.
- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.
MERITERANDE KUNSKAPER
- Magento
- KlarnaCheckout
- Visma Business
- Tidgare erfarenhet av zoobranschen
Anställningsform: Tillsvidare Anställning, Provanställning à 6 månader.
Omfattning: Deltid till Heltid
Arbetsgivare: Zoo.se
Arbetsort: Brunna, Kungsängen