OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med kundservice och talar flytande norska? Vi söker nu en norsktalande stjärna till DLLs kundtjänst!
Har du en känsla för administration och kundservice och vill jobba på ett stort finansbolag i centrala Stockholm? Talar och skriver du obehindrat på norska? Då är detta jobbet för dig! Till DLL söker vi nu nästa medarbetare till deras norsktalande kundtjänst, där du kommer få jobba med att leverera förstklassig service till kunder. Vill du få användning av dina kunskaper i norska, jobba med kundservice och lära dig mer om finans? Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På DLL kommer du in i ett trevligt, framgångsrikt bolag där du verkligen får möjlighet att utvecklas - både som person och i din yrkesroll. Du kommer få möjlighet att axla mycket eget ansvar samtidigt som du också tillhör och stöttas av ett engagerat team som alla strävar efter att supportera kunderna på bästa sätt.
Just under pandemin jobbar de flesta hemifrån, vilket även du kommer ha möjlighet till. Förutom detta kommer du ha en närvarande och hjälpsam chef, som tillsammans med kollegorna i teamet ser fram emot att ta emot dig som deras nya kollega!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
DLL är bolaget som jobbar med att erbjuda finansieringslösningar till b la återförsäljare och tillverkare av utrustning inom olika sektorer, exempelvis inom kontorsmiljöer, livsmedel-, jordbruk- och sjukvårdsindustrin. Detta kan ske i form av leasing/uthyrning av stora maskiner, produkter eller verktyg men även andra finansieringslösningar. I rollen på kundservice kommer du att ta hand om slutkunder som har frågor kring avtal, fakturor eller annat som rör deras samarbete med er.
På DLLs norska kundtjänst kommer du att:
• besvara och hantera inkommande samtal och mail
• sköta anslutande administration genom att uppdatera kundinformation i systemet
• se över kunders avtal
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer bli en del av ett norsktalande kundtjänstteam som också jobbar nära de som tar emot ärenden på svenska. Kontoret ligger centralt i Stockholm, även om du kommer jobba en hel del hemifrån nu under rådande pandemi. Start sker efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Detta är en rekrytering som börjar med 6 månaders provanställning.
VEM ÄR DU?
För det här jobbet tror vi att du:
• är servicemässig och vet vad det innebär att skapa bra kundrelationer
• har jobbat med service tidigare, gärna över telefon
• har flytande kunskaper i norska och engelska
• gillar att jobba tillsammans med kollegor för att nå uppsatta mål
• är strukturerad och duktig på att få saker gjorda
• är flytande i norska i både tal och skrift
INTRESSERAD?
Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07