Kundtjänst och administratör i idyllisk miljö

Arbetsbeskrivning

Vill du ta dig an ett administrativt och kommunikativt uppdrag som är rikt på variation och roliga utmaningar? Tycker du om att arbeta i en roll där du har mycket kontakt med personer i både externa och interna ärenden? Då är det här tjänsten för dig!

Beskrivning
Perido söker nu en administratör till vår kund, en välkänd och viktig myndighet. Du kommer att jobba på deras härliga kontor i vackra Vaxholm där ett 20-tal personer jobbar idag. B-körkort är ett krav då resor under dagtid kan förekomma i tjänsten.

I det här uppdraget får du möjlighet att glänsa med din goda administrativa och organisatoriska förmåga, samt möjlighet att utveckla ditt intresse för ekonomi. Myndigheten har ett behov att stärka upp teamet som jobbar med information/administration i samband med att de implementerar ett nytt helautomatiskt betalsystem. I rollen som administratör kommer du att stödja distriktschefen och ekonomiavdelningen i en variation av uppgifter. Du kommer att vara andra linjens kundstöd, fungera som stöd till och koordinera frågor från personal gällande betalsystemet, utreda enstaka reklamationsärenden och även följa upp dessa. Arbetet innebär även att göra avstämningar mot betalningsförmedlare och ta fram förslag samt vidareutveckla rutiner för betalsystemet.

Vi ser gärna att du har arbetat med administration tidigare och har du arbetat med ekonomi är det ett stort plus! Vi söker dig som är mycket kommunikativ och har ett prestigelöst sätt. Vidare tror vi att du som tycker den här tjänsten verkar intressant är initiativtagande, lösningsorienterad och har en hög servicekänsla. Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
-Gymnasial utbildning gärna med ekonomisk inriktning eller motsvarande
-Flera års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
-Mycket god datorvana i Microsoft Office
-Innehar B-körkort
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med tillträde i juni. Uppdragstid sex månader med goda möjligheter till förlängning.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10253DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
10253DB

Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 2 maj 2014

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024