OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudarbetsuppgifter:
- Hjälpa våra kunder via mail och telefon
- Sköta enklare beställningar från leverantörer
- Sköta returer från kunder
- Andra administrativa uppgifter
Vi söker dig som gillar att jobba med administrativa uppgifter och ta stort eget ansvar. Främst kommer du att ge våra kunder service via mail och telefonkontakt. Du kommer också att bekräfta order, uppdatera prislistor, lägga upp nya artiklar samt sköta returer och reklamationer. Med tiden ser vi även att du kommer att sköta beställningar och ha kontakt med leverantörer.
Din personlighet är viktig för oss!
Vi ser gärna att du:
- är glad, framåt och positiv
- gillar att arbeta både i team och självständigt
- är effektiv och noggrann
- är en person som gillar ordning och reda
- är punktlig och vill alltid göra ditt bästa
- är självgående och trivs med att arbeta i en miljö med ständiga förändringar
Känner du att dessa egenskaper stämmer in på dig, så skicka gärna en ansökan till jobb1103@timarco.se.
Berätta gärna vad du tror du kan tillföra och varför vi skall anställa just dig
Timarco är ett spännande och snabbt växande bolag med egen plattform för sin e-handel.
Vi är marknadsledande inom segmentet märkesunderkläder på nätet.
Hos oss finns de största varumärkena och vi levererar över 200 000 paket per år till ett värde över 150 miljoner SEK 2017.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt har även lokalt anpassade sajter i DE/NL/AT/UK.
Vi sitter i helt nyrenoverade lokaler Bromma där vi har kontor och lager, inom 15 min från centrala Stockholm.
Vår huvudsajt finner du på http://timarco.com
Vi erbjuder Dig möjligheten till att vara med och påverka då vi är ett företag med platt organisation och ca 20 engagerade kollegor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Vänligen RING EJ Då vi är underbemannade