Kundtjänst och orderadministration

Kundtjänst och orderadministration

Arbetsbeskrivning

Orderadministration och kundtjänst


#jobbjustnu Här är en tjänst, mitt i hjärtat hos oss på WS. En spindel-i-nätet-roll som syr ihop vardagen både för våra kunder och för flera av våra anställda.


Om tjänsten
Du arbetar inte bara i kundtjänst, du utvecklar den. Skriver nya rutiner, interna FAQ-dokument och effektiviserar. Det är du som förmedlar specialordrar, ser till att leveranserna från oss hamnar rätt och gör våra kunder nöjda. Detta gör du både i telefon och via mail i vårt ärendehanterarsystem.


Du är både vårt ansikte utåt och länken mellan kund och pack. För att kunna sköta ditt arbete är det viktigt att du själv har ett stort engagemang och kommunicerar med både de som arbetar med marknad och med inköp/ekonomi. Detta gör att du är ständigt uppdaterad så du kan planera upp ditt, och packens, arbete på bästa sätt.




Om dig
Först och främst prioriterar vi engagemang och personlighet. Här följer några punkter som vi anser är helt nödvändiga för att fungera på ett bra sätt i rollen:


Har en kommunikationsförmåga över det vanliga
Är ordningssam och strukturerad
Formulerar dig mycket väl i både tal och skrift
Trivs med att stå i centrum och ha en viktig roll samt förstår ansvaret som kommer med det
Förstår utmaningarna och fördelarna med att arbeta i ett mindre företag
Har mycket energi och glädje och delar med dig av det till dina kollegor
Har några års erfarenhet av service och vet att det är just service du vill arbeta med
Van vid telefonsupport
Har lätt för att ta egna beslut med både kund, personal och företag i åtanke
Trivs med att effektivisera och skapa nya rutiner
Älskar förändring, högt tempo och en mycket aktiv vardag





Under din introduktion hos oss kommer du att få prova på våra olika system. Du kommer bland annat få arbeta med att lägga till nya produkter i vår webbutik och lagersystem. Det är av stor vikt att du kan formulera dig mycket väl i både skrift och tal då du alltid arbetar utåt mot våra kunder. Mångsidighet är alltså mycket viktigt.


Vi vill att du ska ha arbetat med liknande arbetsuppgifter under några år.




Om oss
Vi heter W.S Craft AB och vår webbutik och butik heter WS och Company. Vi har allt för den som älskar att skapa. Från de finaste konstnärsmaterialen och DIY-artiklar till barnpyssel och mängder av färg. Vi är alltid under utveckling, här är det förändringar mest hela tiden. Vi håller ett högt tempo, högt till tak och alltid nära till skratt. Idag är vi 11 anställda och växer hela tiden. Någonting vi alla har gemensamt är ett stort engagemang och arbetsglädje. Här möts man alltid med ett leende, en kram eller en high five :)




Övrig information om din ansökan
Nu när vi befinner oss i dessa tider får vi väldigt många ansökningar. Tänk därför på att rikta ditt personliga brev till just oss. Berätta varför vi skulle passa för varandra. Det personliga brevet är vad vi prioriterar högst, men vi vill gärna ha ditt CV också såklart.


Om du sökt tjänster hos oss tidigare, sök igen. Vi sparar inga uppgifter från tidigare rekryteringar.


Alla får en återkoppling. Om du inte fått någon. Kika i din mapp för skräppost.


Tjänsten tillsätts OMGÅENDE vilket betyder att du måste vara fri redan idag.






Om tjänsten


Omfattning: 100%
Vi tillämpar provanställning i 6 månader
Arbetstider: Måndag till fredag 8-17
Arbetsplats: Idögatan 26 Linköping


Kollektivavtal via Handels
Lön enligt avtal och/eller överenskommelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: W.S Craft AB Lager och Administration Linköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Postadress

Idögatan 26
Linköping, 58278

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024