Kundtjänst och Partnersupport till vårt svenska team på Cypern!

Kundtjänst och Partnersupport till vårt svenska team på Cypern!

Arbetsbeskrivning

Längtar du efter att åka utomlands igen? Vi är glada att meddela att Cypern välkomnar resenärer från Sverige och att vi nu anställer till Juice Plus!
 Cypern har varit skonat från viruset och har haft färre fall än många andra länder. Efter en omfattande lockdown i våras öppnade medelhavsön upp i början av juni och välkomnar resenärer från Sverige mot uppvisande av ett negativt Covid-19-test vid flygresan.
SYKES Cypern var snabba att agera på den nya verkligheten i våras och installerade arbetsstationer och datorer hemma hos våra medarbetare så att samtliga kunde fortsätta jobba som vanligt, men hemifrån. Vi har klarat oss utan något fall av Covid-19 och har gladeligen flyttat tillbaka alla till kontoret sen en tid tillbaka. 
Om du har några frågor eller funderingar om läget på Cypern är du välkommen att höra av dig till oss! 
Behärskar du både svenska och engelska flytande och tycker om att omringas runt människor och vara en del av ett team?
Vi är ett växande företag placerad i Larnaca Cypern och vi kanske har just det perfekta jobbet för dig. På Juice Plus har vi stor passion för mäniskor och att hjälpa våra kunder att ändra deras livsstil till det bättre. En stor passion för människor och bra service är några av de kvaliteter vi söker.
Vårt kundtjänst team ansvarar för att leverera exceptionell kundservice via telefon, e-post och på sociala medier. Du kommer att behöva ha förmågan att arbeta i en miljö med högt tempo, bygga relationer och kunna hantera ett brett utbud av förfrågningar till våra kunder och distributörer. Du behöver ha ett öga för detaljer för att se till att vi gör det rätt första gången för våra kunder.
På Juice Plus jobbar vi hårt men har det roligt också. Vi har fantastiska faciliteter på vårt kontor i Larnaca, som ligger centralt mitt i staden. Om allt ovanstående låter intressant så tveka inte på att höra av dig till oss!
Arbetsuppgifter:
Hantera samtal och e-mail både på Svenska och Engelska och se till att individuella mål uppnås dagligen.
Se till att rätt information registreras i våra system.
Arbeta med SLA’s (service levels) som är uppsatta från management
Se till att all kommunikation med kunder och distributörer hålls på en professionell standard och uppfyller det förväntningarna som företaget ställer.
Sträva efter förstagångs lösningar via telefon, mail, och sociala medier.
Stödja CRM (customer service management) när det kommer till kvalité, klagomålshantering och incident hantering tillsammans med andra administrativa uppgifter

OBS: Denna arbetsbeskrivning är endast en sammanfattning. Det är inte en heltäckande lista över alla möjliga arbetsuppgifter.
Kvalifikationer:
Kundorientering
Enastående och proaktiv kommunikationsförmåga (att lyssna och fråga efter relevant information som leder till effektiv problemlösning)
Uthållighet, stresstålig
Förmåga att på ett lugnt sätt svara kunder/FP:s under olika omständigheter
Förmåga att utveckla förtroende mot våra kunder/FP:s
Lagspelare
Använda ett professionellt och vänligt sätt när man interagerar med våra kunder/FP:s
Fullständig gymnasieexamen
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
Besitter god teknisk förmåga med mobil och dator

För att passa in personligt söker vi dig som vill komma in i ett socialt sammanhang och vill utvecklas som person. Du är ambitiös, nyfiken och tävlingsinriktad. I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Erfarenhet av kundtjänst är meriterande, men inte nödvändigtvis då full utbildning kommer ges.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern: 
Fast månadslön med fördelaktigt bonussystem. 
Sol 330 dagar om året. 
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år. 
Förmånliga lokala personalrabatter på bla. caféer, restauranger och gym. 
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning. 
21 dagars betald semester per år. 
Vi hjälper dig med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migration. 

Fakta kring tjänsten:
Start datum: Våren 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid, provanställning 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SITEL Group
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Postadress

Östra Storgatan 26
VISBY, 62100

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024