OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänstmedarbetare med passion för kultur, design och e-handel som även behärskar sociala medier och inte räds en jäkla massa e-mail är vad vi söker!
Vi söker en kompetent och glad kundtjänstmedarbetare till ett växande e-handelsföretag baserat i hjärtat av Göteborg på Ringön!
Du håller högt tempo med många aktiva kanaler öppna, sätter engagemang och uppföljning högt i din priolista och är en person med gott humör och social närvaro.
Ride All Day driver ett antal egna varumärken och e-butiker tillsammans med B2B uppdrag och produktion. Du trivs med att vara en lösningsfokuserad kollega och räds inte utmaningar eller korta ledtider.
Under vårt tak hittar du ett gäng medarbetare som vill växa. Våra primära områden är inom print och trycksaker i ett brett register inkl. kläder, merch, stickers och dekalkit. Vi bygger egna onlinelösningar, skapar kampanjer och projekt och egna rutiner och strukturer på ett löpande sätt som är krävande men belönande.
Vi ser gärna stor vana av sociala medier då support även synkar med kommentarer och DM och tjänsten kan även involvera kommunikation med befintliga kunder.
Tjänsten är på plats hos oss då vi värdesätter och uppskattar att tillsammans bygga, utveckla och hjälpa varandra och vi är alltid nyfikna och positivt inställda till nya förslag och idéer.
Tjänsten är halv-/heltid efter behov och anpassning och engelska samt svenska i tal och skrift är ett krav. Tyska en bonus. Vi implementerar provanställning och ser gärna CV med liknande tidigare erfarenheter eller en slående förståelse på hur just du kan kommunicera.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.