Kundtjänst och support på Scandic

Kundtjänst och support på Scandic

Arbetsbeskrivning

Vi söker nya stjärnor till Scandics kundtjänst med start omgående. Är du på jakt efter ett nytt arbete, brinner du för service och kundbemötande? Då har vi tjänsten för dig!

Tjänsten är placerad på Teleperformance skandinaviska huvudkontor i Solna, där du får du möjligheten att bli en del av en rolig, ung och inspirerande arbetsplats. Det finns tillgång till gym, restauranger och stora sociala ytor!

På Scandic arbetar du med att ta emot inkommande samtal, mail och kommunicerar via olika sociala kanaler som exempelvis Facebook och Twitter. Majoriteten av kunderna är företagskunder och din främsta uppgift är att hantera bokningar på Scandics hotell runt om i Sverige. För att passa i denna roll söker vi dig som analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov.

Vi söker dig som:

- Är driven, social och pratglad
- Vågar ta egna initiativ
- Är en teamplayer
- Du ska ha fyllt 18 år
- Har en fullständig gymnasieutbildning
- Vara flytande i svenska och engelska tal och skrift

Vi erbjuder:

- Fullt betald utbildning
- Lön enligt Unionens kollektivavtal med möjlighet till OB-tillägg samt bonus
- Många interna utvecklingsmöjligheter
- Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
- En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider som är:

08-20 måndag-fredag
10-15 på lördagar
12-18 på söndagar.

Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2021
  • Ansök senast: 23 september 2021

Liknande jobb


28 november 2024