OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nya stjärnor till Scandics kundtjänst med start omgående. Är du på jakt efter ett nytt arbete, brinner du för service och kundbemötande? Då har vi tjänsten för dig!
Tjänsten är placerad på Teleperformance skandinaviska huvudkontor i Solna, där du får du möjligheten att bli en del av en rolig, ung och inspirerande arbetsplats. Det finns tillgång till gym, restauranger och stora sociala ytor!
På Scandic arbetar du främst med att ta emot inkommande samtal men kommer även hantera mail och kommunicera via olika sociala kanaler, bland annat Facebook och Twitter. Du kommer hantera både privat- och företagskunder där din främsta uppgift är att behandla bokningar på Scandics hotell runt om i Sverige samt vara behjälplig vad gäller frågor om bokningar, hotell och liknande. För att passa i denna roll söker vi dig som analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov.
Vi söker dig som:
- Är driven, social och pratglad
- Är snabbtänkt och lösningsorienterad
- Är en teamplayer
- Du ska ha fyllt 18 år
- Har en fullständig gymnasieutbildning
- Vara flytande i svenska och engelska tal och skrift
Vi erbjuder:
- Fullt betald utbildning
- Lön enligt Unionens kollektivavtal med möjlighet till OB-tillägg samt bonus
- Många interna utvecklingsmöjligheter
- Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
- En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
Mån-fre 08.00-19.00
Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!