Kundtjänst på danska i centrala Stockholm

Kundtjänst på danska i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att leverera förstklassig kundservice och vill ha en varierande roll inom kundtjänst? Pratar du också danska? Sök här!

Har du en känsla för kundservice och administration och vill få in foten på ett stort finansbolag i Stockholm? Om detta stämmer in på dig och du dessutom har kunskaper i danska, så är detta jobb för dig! Här kommer du få möjlighet att utveckla ditt intresse för kundtjänst och administration, på ett uppdrag som startar omgående. Ta chansen att jobba i en roll med många kontaktytor och bli en del av detta finansbolag med kontor i centrala Stockholm. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På detta finansbolag kommer du att ha en varierande och bred roll inom kundtjänst där det danska språket är i fokus. Här kommer du in på ett bolag som är måna om att du ska trivas och ger stor möjlighet till kompetensutveckling. Du kommer bli en del av ett prestigelöst team som är öppet och hjälpsamt, och som ser fram emot att ta emot dig som deras nya kollega!

Utöver detta erbjuds du ett kollektivavtal med attraktiva villkor och förmåner. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen inom kundtjänst på danska kommer du att:

• besvara inkommande samtal och mail från kunder
• hantera administration såsom uppdatering av kundinformation 
• hantera fakturafrågor och övriga frågor relaterade till avtal

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta uppdrag är placerad i centrala Stockholm, med start omgående. Uppdraget är på heltid och du kommer att jobba kontorstider, mellan 8-17. 

VEM ÄR DU?

Till det här jobbet söker vi dig som:

• har tidigare arbetat med kundservice och trivs med kundkontakt
• är van vid att arbeta över telefon och mail
• har kunskaper i svenska, danska och engelska 

Vidare ser vi gärna att du är ansvarsfull och arbetar strukturerat. Du motiveras av motiveras av samarbete och laganda, men har inga problem med att arbeta självständigt. 

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2020
  • Ansök senast: 29 juli 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024