Kundtjänst-/reklamationshandläggare till e-handelsföretag

Kundtjänst-/reklamationshandläggare till e-handelsföretag

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba som kundtjänst-/reklamationshandläggare för ett av Sveriges snabbast växande e-handelsföretag? Är du en riktig problemlösare som drivs av att få hjälpa människor? Toppen, då är du precis den vi söker! Just nu har vi en ledig tjänst på kundtjänst- och returavdelningen hos oss på Teknikdelar.se.
Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för våra kunder. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.
För att kunna hjälpa våra kunder på bästa sätt krävs det att du kan uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt på svenska och engelska, har goda datakunskaper och snabbt sätter dig in i nya system, är pedagogisk, samt kreativ till att hitta lösningar. Teknikkunskap och -intresse är meriterande
Rollen innebär att svara kunderna via mail, chatt och telefon, på frågor om leveransstatus, köp & återköp, produkter i vårt sortiment, mm. Du kommer även att hantera inkommande returer, felsöka och slutföra returärenden, därför är det meriterande med grundläggande kunskaper och intresse för tekniska prylar och deras funktion.
Det är plus om du även kan norska, danska eller finska.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Spares Nordic AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2023
  • Ansök senast: 17 april 2023

Postadress

Lärkträdsgatan 2b
MALMÖ, 21363

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024