Kundtjänst - Reklamationskoordinator Ventilation

Kundtjänst - Reklamationskoordinator Ventilation

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete? Trivs du med ordning och reda och vill hjälpa till med att lösa problem? Då kan tjänsten på Kundtjänst Ventilation vara rätt roll för dig!


Ditt nya jobb
Du kommer i huvudsak att arbeta med order- och offertregistrering i vårt affärssystem Axapta. I rollen ingår också registrering av reklamationer samt reklamationskoordinering mellan kund och Lindab. Du kommer att ha ett nära samarbete med våra säljare.
Tjänsten är ett vikariat på heltid under perioden 1 maj 2021 till 1 september 2022. Du kommer jobba i Malmö på kundserviceavdelningen som idag består av 8 medarbetare. Kundtjänst Ventilation är en administrativ och teknisk backoffice funktion för både våra egna säljare och Lindabs kunder.


Din bakgrund och personliga egenskaper
Vi vill att du som söker har gymnasial utbildning och erfarenhet av kundsupport och liknande administrativt arbete i något affärssystem. Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel och det är en merit om du har arbetat med affärssystemet Axapta. Vi ser gärna att du har produktkunskap inom ventilation, men det är inget krav. Du är flytande i det svenska språket och bekväm med det engelska, har du dessutom kunskaper i tjeckiska är det meriterande.
Vi söker dig som är en social och kommunikativ lagspelare som gillar att samarbeta. Du är en person med positiv inställning och en drivande personlighet. Du är strukturerad och noggrann och har lätt för att kommunicera såväl skriftligt som verbalt.


Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Robert Salomonsson, Chef Kundtjänst Ventilation och Inneklimat, på telefon 070-879 71 67


Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 15 mars. Du skickar in din ansökan via vår hemsida www.lindab.se/jobb. Vi arbetar med löpande urval.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teknisk chef Vidar Hammersland
0346-71 48 06 070-668 76 06
Regionchef Peter Eriksson
070-213 13 17
Försäljningschef Mikael Hugosson
070-374 22 71
Filialchef Leif Caesar
011-495 49 61
Personalchef Malin Jönsson
0431-850 59 0730-88 88 58
Filialchef Fredrik Brandt
070-190 12 51
Filialchef Fredrik Brandt
070-1901251
Tekniskchef Vidar Hammersland
0346-71 48 06
Oscar Selling
060-658 67 34
Filialchef Jonas Letterlöv
042-402 22 12

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lindab Sverige AB Båstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2021
  • Ansök senast: 15 mars 2021

Besöksadress

Järnvägsgatan 41
Grevie

Postadress

Grevie
Båstad, 26982

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024