OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Curiums Sweden ABs räkning en kundtjänst representant för norden som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kundtjänst representant för norden till Curium Sweden AB som är en ledande leverantör av nukleär medicinlösning med över 100 års branscherfarenhet. Curiums kontor är beläget i centrala Stockholm.
I rollen som kundtjänsten representant för norden kommer du att ansvara för att tillhandahålla utmärkt service mot kund, hantera kundernas orderprocesser och se till att kundens behov tillgodoses i tid och på ett professionellt sätt. Vidare kommer du att ansvara för din egen kundportfölj samt assistera teamet med diverse uppgifter. Tjänsten är på heltid med start omgående och du kommer att arbeta måndag - fredag mellan klockan 8:00 - 16:30.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänst representant för norden kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer tillexempel att:
Sköta orderhantering, från offert till faktura
Besvara inkommande ärenden
Upprätthålla goda kunskaper om kunder- och företagsprodukter
Avtalshantering
Daglig interaktion med sälj-, marknads- och leveransteamet
Övriga kontorssysslor
VI SÖKER DIG SOM
Har minst 1 års erfarenhet av en snabbrörlig kundtjänst (medicinsk/farmaceutisk erfarenhet är ett plus)
Har en mogen och tålmodig metod att hantera kundinteraktioner
Har goda kunskaper i Officepaketet
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du
Har tidigare erfarenhet inom en liknande bransch
Som person är du positiv, prestigelös och strukturerad. Du värdesätter professionalitet samtidigt som du är analytisk och organiserarad. Vidare är du är stresstålig, ansvarstagande och trivs i att arbeta under ett högt tempo.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04