Kundtjänst / Returhanterare

Kundtjänst / Returhanterare

Arbetsbeskrivning

OM ROLLEN:
Rollen är tvådelad: kundtjänst + returhantering. Dina arbetsuppgifter handlar i huvudsak om att besvara kundens frågor, ge information om produkter, sköta reklamationer och ge teknisk support. Det brukar också ingå administration i form av ärendehantering och återkoppling till kollegor och kunder. Du ska även hantera inkomna returer samt reklamationer. Vi vill även att du ska vara engagerad och hela tiden vara på alerten om hur vi kan förbättra våra flöden och kundupplevelsen.
DU KOMMER ATT:
Besvara kunders mail.
Hantera returer och reklamationer.
Förbättra kundupplevelsen och strukturen på kundtjänst.



DEN VI SÖKER:
Är pigg och kan arbeta i rask takt utan att kompromissa kvalitén
Har service-känsla ut i fingerspetsarna
Har datorvana, MAC.
Är stresstålig
Ha god analytisk förmåga och vara driven av resultat.
Tidigare erfarenhet inom lager och packning är meriterande men inget krav. Attityd och hunger går före erfarenhet!



OM BOLAGET:
MADLADY är en innovativ byxtillverkare som erbjuder ett brett utbud av byxor i olika längder för kvinnor.
Omfattning: Heltid
Ersättning: Baseras efter kvalifikationer
Placering: Malmö
Sista dag att ansöka: 14/4
Så ansöker du: Maila till jobb@madlady.se med ditt CV och personligt brev.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MADLADY Malmö
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Besöksadress

Djäknegatan, Malmö
None

Postadress

Djäknegatan
Malmö, 21135

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024