OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu efter 8 stycken personer som skall ingå i en kundtjänst/Service Desk hos vår kund. Du som kundtjänstmedarbetare kommer att vara del av supportgruppen som främst jobbar med att lösa problem och ger supportstöd till kundens användare. Till vardagen hör bl.a. - Hantera ärenden från kundens kontaktpersoner från deras största företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. - Fakturafrågor, produktfrågor, felanmälningar, simkortshantering, tilläggstjänster, abonnemangsfrågor, leveransfrågor, driftstörningar m.m - Arbeta i realtid och att vara proaktiv - Kommunicera med kund i tal och skrift - Arbeta enligt kundserviceschema - Hantera kortare ärenden och ärenden av längre utredningar - Hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar Kompetens och egenskaper: - Kommunikativ i tal och skrift - Lyhörd - Kund fokuserad - Lösning fokuserad - Realtionsbyggare - Säljande Du har en inställning som person som är: - Positiv - Engagerad - Drivande - Resultatinriktad - Ödmjuk - Ha självkännedom - Flexibel - Kostnadseffektiv Erfarenhet: - Serviceyrke med kundkontakt - Fördel med teknik / telecom bakgrund - Gymnasie / högskola