OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en kundtjänstsupport.Uppdraget sträcker sig i sex månader och med stor chans till en fast anställning. Resurs Bemanning erbjuder Personaluthyrning, Rekryterings- och Entreprenadtjänster.Vår affärside är att vara Sveriges bästa bemanningsföretag.Våra kunder är ett tvärsnitt av näringslivet.Vi har stora och medelstora börsföretag som kunder liksom multinationella företag, kommuner, landsting, statlig förvaltning och statliga företag, organisationer och stora och små företag i alla branscher.Vi söker en kundtjänstsupport till vår kund i centrala Stockholm.Rollen innebär i huvudsak att ge kunderna service och avlasta säljarna i deras dagliga arbete. Arbetsuppgifter: -ge kunder hjälp och information via telefon -ge direktförsäljning och mer försäljning med kunder i möten och via telefon -ta emot reklamationer och göra det professionellt -ringa och informera kund om leveransavisering -registrera ordrar och kontrollera att underlag finns -ge säljarna hjälp med offerter och presentationer -vid behöv göra delar av inredningsförslag som färgsättning, möbelval eller enbart collage. För att arbeta som kundtjänstsupport krävs ordinarie skolgång samt gymnasiekompetens och vana av servicearbete.God vana i Office Paket och gärna erfarenhet av terminalsystem. Viktiga egenskaper är servicekänsla, effektivitet, initiativförmåga, samarbetsförmåga samt att man är noggrann, positiv och utåtriktad. Tjänsten är på heltid och tillsvidare.Urval kommer att ske löpande. Välkommen att söka denna tjänst!