OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en serviceminded kundtjänst /support koordinator med ett genuint intresse för hälsa och livsmedel som vill hjälpa oss utveckla vår kundservice.
Du kommer att ansvara för konsumentkontakt och service via telefon/mail/ sociala medier. Du hantera reklamationer samt varuprover. Du ansvarar även för viss uppdatering av vår hemsida och stöttar säljbolag och kollegor med övriga administrativa uppgifter. Utöver detta är du behjälplig i många varierande arbetsuppgifter och assisterar utifrån de behov som uppkommer på ett kontor.
Arbetsuppgifter:
Ge alla ett välkomnande bemötande vid första kontakten med företaget
Konsumentkontakt via telefon/mail/sociala medier
Kundkontakt
Hantera reklamationer
Stötta säljbolag och kollegor med administrativa uppgifter
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av en koordinerande kundservice eller bred administrativ tjänst sedan tidigare. Du har god It och datorvana. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Som person är du positiv, social, service minded och kommunikativ. Meriterande med övriga språkkunskaper som engelska
Är du nyfiken och vill du veta mer? Kontakta gärna Marknadschef Maria@larsafoods.se för mer information om tjänsten. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan redan idag.
Larsa Foods AB är en etablerad grossistfirma inom livsmedel som sedan 1994 introducerat många genuina smakupplevelser från Östra Medelhavet & Mellanöstern till svensk dagligvaruhandel och som tidigare i år 2020 blev utsedd till årets Malmö Företag. Hos oss får du arbeta i ett multikulturellt familjeföretag med internationella kontakter och fokus på främst färskvaror som Ayran, yoghurt och olika sorters vitost.