OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig med erfarenhet av kundtjänst / support eller motsvarande som är tillgänglig för ett uppdrag på 6 månader som startar redan i början av oktober!
För kunds räkning söker vi kundtjänstmedarbetare med ett genuint intresse av att erbjuda en professionell kundupplevelse. Vi söker dig som motiveras av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team med förmåga att anpassa, hantera och klara deadlines.
Som kundtjänstmedarbetare verkar du för att hela tiden leverera en enastående och personlig kundupplevelse inom ett av kundens varumärken. Du kommer att hjälpa kunderna genom att hjälpa dem när de hör av sig via telefon och chat/mail.
Du bör vara en person som sätter kunden först, med en vilja att lära dig och dela med dig för att ständigt förbättra kundupplevelsen.
Vem är du?
Positiv, entusiastisk och passionerad för människor
Stark kommunikationsförmåga (muntlig och skriftlig) med uppmärksamhet på detaljer
Kundfokuserad och dedikerad till att överträffa kundernas förväntningar
Krav för tjänsten
Erfarenhet av kundtjänstarbete / support / 1-line eller motsvarande arbete.
Möjlighet att arbeta kvällstid, helger och helgdagar
God svenska och engelska i både tal och skrift.
Meriterande för tjänsten
Kunskap i Norska, Danska eller Finska är mycket meriterande
Övrigt
Ort: Göteborg
Omfattning: Rollen är ett konsultuppdrag på cirka 6 månader. Det innebär att du är anställd av Stegra Rekrytering men utför uppdraget ute hos kund.
Arbetstider: Vardagar 8-17, kvällstid upp till kl 22 en till två gånger i veckan samt helgdag var tredje vecka.
För frågor om rollen mejla jonas@stegra.nu
Tjänsten tillsätts löpande så ansök direkt vid intresse.