Kundtjänst / Support till Genero

Kundtjänst / Support till Genero

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Genero.

Om företaget:

Genero Solutions AB grundades 2001 av fyra entreprenörer som ville göra livet smidigare och smartare för landets fältsäljkårer. Genom att vara öppna för nya idéer och tillvägagångssätt utvecklades Genero snart till Sveriges ledande säljstöd. Säljstödet – Genero Sales har under åren växt till ett flexibelt system som stödjer säljarnas vardag och ledningens styrnings- och uppföljningskrav. Systemet används för fältsäljare inom dagligvaruhandel, storhushåll samt fackhandel. Idag används Genero Sales i 15 olika länder av över 200 säljkårer. Ett urval av kunder är Vitamin Well, Red Bull, Spendrups, Löfbergs, Exotic Snacks och många fler.

Hos Genero är du en del av ett team som brinner för innovativa lösningar inom teknik och för deras kunder. Genero erbjuder en positiv, trivsam och stimulerande arbetsmiljö och en företagskultur som präglas av deras värdeord jämlikhet, tillit och respekt.

Arbetsuppgifter:

Genero erbjuder en dynamisk roll där du tillsammans med engagerade kollegor hjälper Generos kunder med diverse olika tekniska problem. Deras produkt är ett plattformsoberoende säljstöd och merparten av kunderna är leverantörer till dagligvaruhandeln. Du supporterar ut mot kund men har även ett tätt internt samarbete med ditt närmsta team, vilka är Customer Success Managers samt andra delar av organisation så som KAM och utvecklingsavdelningen.

Ett urval av konkreta arbetsuppgifter är att:
• Lösa problem för användare av tjänsten Genero Sales
• Ta emot supportfrågor som Generos kunder har via deras 1st line support
• Ansvara för att supportfrågorna hanteras inom utsatt tid samt återkopplas till kund
• Se till de ärenden som inte kan lösas i 1st line lämnas över till rätt instans
• Informera om viktiga supportärenden så att nödvändiga åtgärder kan göras
• Jobba med testning av nya applikationer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom en serviceorienterad roll
• Har ett intresse för teknik eller nyfikenheten att lära dig mer inom
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande med kunskaper inom SQL

Tjänsten passar dig som är i början av din karriär. Vi söker en positiv och framåtdrivande person som gärna tar egna initiativ till att lösa diverse problem. För att ge kunderna bästa service tror vi att du tycker om kundkontakt och att du är professionell, ambitiös och engagerad. Du ska trivas med att arbeta flexibelt med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Vidare är det viktigt att du är lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar, där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat och mervärde.

Övrig information:

Start: 1 augusti
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, kundstjänstmedarbetare, Customer Service, Customer Care Agent, kundbemötande, administration, system, IT, CRM, Säljstöd, Genero, Kista, heltid, stockholm, norrort

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024