OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en kundtjänst-/support till vår kund VaultIT AB.
Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att hantera ärenden via telefon och mail där företag och kortinnehavare är dina kunder. Du kommer svara på frågor kring system och ansökningar av olika rättigheter och hjälpa användare som fastnar på vägen.
Tjänsten är på heltid och arbetstiden är förlagd dagtid, måndag-fredag.
Det är start omgående, du bör finnas tillgänglig i närtid.
OM DIG
Du som är social, positiv och serviceminded kommer ha en god grund att stå på. Dessutom är strukturerad och har ett lösningsorienterat sinne samt har viss teknisk förståelse. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program.
Du behärskar både svenska och engelska. Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen. Det är meriterande om du kan Azure AD eller erfarenhet av Azure i stort.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Urval & intervjuer sker löpande.
OM ADECCO
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: jennifer.lindvall@adecco.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147