OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceminded, kanske nyfiken på teknik och en intresserad problemlösare? Då kan du vara vår nästa medarbetare!
MultiNet är en framgångsrik svensk leverantör av webbaserade system (SaaS). Bolaget växer och vi söker därför en ny medarbetare till vårt supportcenter i Norrköping.
Arbetsbeskrivning
Som Supportmedarbetare hos Multinet kommer du att leverera support av våra olika webbtjänster via telefon och e-post.
I din roll kommer du ha daglig kontakt med våra kunder och jobba i närhet av företagets alla medarbetare där du utgör en viktig och central del i teamet.
Möjlighet till karriärsutveckling finns, t.ex. utbildning, driftsättning, testning och även utveckling.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som:
- Finner tillfredsställelse i att ge våra kunder bästa möjliga service
- Har en viss social kompetens
- Kan arbeta både i grupp och enskilt
- Har god datorvana. (Har du kunskaper i HTML och CSS är det intressant men inget krav)
- Har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
Om du är rätt person för oss finns stora möjligheter att påverka din personliga utveckling och ditt ansvar.
P.g.a. allergiproblem utgår vi från att du är helt rökfri.
Du måste kunna uttrycka dig på svenska i tal och skrift.
Våra arbetstider är mellan 08:00-17:00