Kundtjänst, Teknisk Support Agent

Kundtjänst, Teknisk Support Agent

Arbetsbeskrivning

Motiveras du kundservice? Är du dessutom en strukturerad och noggrann administratör med förmåga att hantera flera olika uppgifter parallellt? Då kanske du är vår nya Teknisk Support på Carlsberg Sverige.


Som Teknisk Support Agent består din huvudsakliga arbetsuppgift av att ta emot och hantera felanmälan på fatöls- och läskutrustning samt kylskåp hos våra kunder. I din roll som kundtjänstmedarbetare inom teknisk support ansvarar du även för hantering av fakturor och andra administrativa arbetsuppgifter.


Du ingår i ett kundtjänst team inom teknisk support bestående av totalt fyra Teknisk Support Agenter och rapporterar direkt till Equipment Center Manager. Tjänsten är en heltidsanställning med placering på vårt Equipment Center i Rosersberg, Stockholm.


Varför ska du välja Carlsberg?
Carlsberg erbjuder ett arbetsklimat som präglas av högt tempo och engagemang! Här erbjuds rätt person ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter att växa inom bolaget. Är du rätt person så står du självklart bakom Carlsbergs tre värdeord ”Allians, Ansvar, Agera”. Carlsberg är ett globalt och expansivt företag med mycket höga ambitioner, starka varumärken och professionella medarbetare som ser fram emot att välkomna dig som vår nya kollega!


Vad vi önskar av dig
Du har gymnasial utbildning och tidigare erfarenhet av kundtjänst och telefonsupport. Du har erfarenhet av att arbeta inom teknik samt en god datorvana. Vi söker dig som är strukturerad och organiserad med ett effektivt och engagerat arbetssätt. För att vara lämplig i rollen som Teknisk Support Agent är du service- och kundorienterad med en god samarbetsförmåga. För att trivas i rollen är det viktigt att du är stresstålig och självständig med förmågan att ta initiativ inom gina ramar. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med SAP. Det är ett krav att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökan
Vill du veta mer? För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Equipment Center Manager: Martin Rimmerfeldt på telefon: 073-70 12 428. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2023-03-20 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Petersson
0768 - 95 46 67
Karl-Olof Johansson
070-3418251, 0346-721397
Björn Jönsson
0739447267
Bengt Halvarsson
+46 708644663
Bert Karlsson
0703-111264
Lars Olofsson
+46 0706-073578

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carlsberg Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2023
  • Ansök senast: 20 mars 2023

Besöksadress

Årstadvägen
None

Postadress

Bryggerivägen 10
Stockholm, 16186

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024