Kundtjänst Teknisk Support B2B

Kundtjänst Teknisk Support B2B

Arbetsbeskrivning

Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal.
Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 170 anställda i 4 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter.
Ta chansen att vara en del av oss och vår resa!
Om rollen
Vi söker nu en Teknisk Support-medarbetare till Northmill Flo. Det är en del av Northmill som erbjuder olika typer av kassalösningar. I din roll hjälper du våra kunder med teknisk support. Det innebär att felsöka, identifiera och åtgärda problem med såväl kassadatorer som kvittoskrivare och kortterminaler på ett snabbt och effektivt sätt.I rollen ingår förutom support till kunderna även uppdatering av manualer och lathundar, skapande av instruktionsfilmer, testande av nya versioner, samarbete med utvecklare och i vissa fall hjälp vid leverans av nya system.
Du bemöter våra företagskunder professionellt, smidigt och effektivt via telefon, email och chat
Du felsöker och hjälper våra kunder med tekniska utmaningar från start till slut
Du är öppen för förändring och nya produkter där du snabbt anpassar dig till nya arbetssätt

Din bakgrund
Vi söker dig som tycker att det är roligt att jobba med både teknik och människor. Vi tror att rollen passar bäst för dig som har god social förmåga och trivs med att prata i telefon. Du har kunskap inom grundläggande Windows-konfiguration, nätverkskunskap och god teknisk förståelse – detta eftersom vi arbetar mycket med konfiguration och felsökning av både kassasystem och kortterminaler. Du gillar, kort och gott, att hjälpa människor och hitta lösningar på problem.
Min. 1 års erfarenhet från teknisk support
Kommunicerar flytande på svenska i tal och skrift
Meriterande om du kan arabiska

Vi erbjuder
Fantastiskt kontor på bästa läget i Stockholm
Ett självständigt arbete med möjlighet att påverka
Stora utvecklingsmöjligheter
Aktiviteter, tävlingar och events
Event, sport-och hälsoaktiviteter
Livförsäkring
Frukost och frukt på kontoret varje dag
Stöd för sportaktiviteter (5000 kr i friskvård)

Fun Facts
Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan
Event - härliga “Northchill” afterworks under året
Massage - massör kommer till kontoret för ett förmånligt pris
Årliga hälsoaktiviteter såsom arrangerade SATS klasser, innebandy och olika löparlopp
Frukost och frukt varje dag och helig fika på fredagar
Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret
Stockholms snyggaste kontor 2020 med härliga ytor och vyer

Ansök idag och bli en del av Northmill!

Kontaktpersoner på detta företaget

Babel Poli

Sargon Kurt
+4673-310 19 27
André Kerikorian
+46707169369
Annie Berglund

Erik Holting

Arim Salci

Nathalie Pace
+46 73-8989808
Sargon Kurt

Hikmet Ego

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Northmill
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2024
  • Ansök senast: 12 april 2025

Besöksadress

Färögatan 33, Stockholm
None

Postadress

Färögatan 33
Stockholm, 16451

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024