OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetar du idag med support/kundtjänst via telefon och webben?
Är du redo för att ta mer ansvar och arbeta bredare med kundtjänstfrågor och kundbemötande?
Saknar du långsiktighet och kvalitetsfokus i din nuvarande roll?
Då är det här jobbet för dig.
Boka.se är Sveriges ledande marknadsplats för bokning av tjänster och utrustning inom privat och offentlig sektor. Vi hjälper fler än 11 000 företag, myndigheter och föreningar att digitalisera sin verksamhet.
Vi arbetar långsiktigt och värdeskapande med våra kunder. Från onboarding till support, uppföljning, kravställning på nya funktioner och testning. Som medarbetare i vår kundtjänst har du en aktiv roll och ansvar för utveckling av Boka.se, våra rutiner och affärer.
Boka.se är tjänsteleverantörens bästa vän och du blir ett av våra viktigaste ansikten ut mot marknaden.
Du kommer att ansluta till ett trevligt team med sju medarbetare. Vi är seniora och juniora kollegor med genomgående mycket hög kompetens och förmåga. Support ger vi via telefon, Zendesk, chatt och e-post.
Vårt kontor ligger beläget några minuter från Örebro centrum, lättillgängligt till fots eller med bil, buss och cykel. Lönen är marknadsmässigt god och förutsättningarna för att ha roligt på jobbet ligger ett par snäpp över medel.
Vi tror på flexibla arbetsvillkor och stort eget ansvar att utföra arbetet och skapa mervärde för våra kunder.
Vi söker denna gång främst efter dig som har några års arbetslivserfarenhet och vill ta klivet upp i en något mer senior roll inom kundtjänstyrket.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.