KUNDTJÄNST TILL BRANSCHLEDANDE FÖRETAG

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till vår kund som utökar sin innovativa supportavdelning. Vill du arbeta för ett företag där du har möjlighet till att utvecklas och jobba i team så har du hittat rätt.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare ingår i dina arbetsuppgifter att ge högklassig service och support, ta emot inkommande samtal och hantera ärenden du ansvarar för. Du representerar företaget där en positiv kundupplevelse alltid eftersträvas.

Din bakgrund
Kravet för denna roll är att du talar flytande svenska och känner dig bekväm över telefon. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundtjänst men vi tittar på personlig lämplighet. Den här tjänsten passar dig som tycker om att ge service till kunder och har fallenhet för problemlösning. Du har en förmåga att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att hjälpa kunder och göra ett bra jobb.

Om företaget
Företaget har sitt säte i Göteborg. Urval sker löpande så tveka inte att söka!

Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 35 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ahmed Hersi

Marianne Rönnqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jovi Konsult AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2022
  • Ansök senast: 11 april 2022

Besöksadress

Tegnérsgatan 16A
None

Postadress

Tegnérsgatan 16A
Göteborg, 41252

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024