Kundtjänst till ESSVE

Kundtjänst till ESSVE

Arbetsbeskrivning

Om företaget

ESSVE är en marknadsledande leverantör av skruv och infästning som försett den nordiska marknaden med produkter sedan 1970. ESSVE står för kvalitet och innovation och har flera gånger tagit banbrytande innovationer till marknaden. All utveckling sker i nära samarbete med nordiska hantverkare vilket leder till att ESSVE toppar listor över starkaste varumärken i branschen år efter år.

ESSVE har ca 200 anställde med egna kontor i 10 länder i Europa och Asien. Bolaget har vuxit snabbt sedan 2012 och går från att vara ett skandinaviskt varumärke till att växa globalt. Omsättningen är idag 1 miljard SEK med dubbelsiffrig årlig tillväxt.

ESSVEs framgång bygger på en unik företagskultur och samspelet mellan människorna som arbetar där. Det är en platt organisation med beslutsvägar och alla medarbetare är viktiga för företagets utveckling. ESSVE grundades 1970 och har rötterna i den svenska entreprenörs- och innovationstraditionen, huvudkontoret är placerat i Kista.



Din roll

ESSVE söker efter en kundtjänstmedarbetare på deltid. Du kommer ingå i ett litet team med fyra personer som sitter i Kista där varje person är en viktig del av teamet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter är orderhantering och leveranshantering i affärssystemet Microsoft Dynamics. Du kommer även jobba med service i mejl och telefon till återförsäljare och till säljarna internt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Support till bolagets kunder och den interna säljorganisationen
- Orderhantering
- Svara på leverans och produktfrågor över e-mail och telefonsamtal


Din profil

Vi söker dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett deltidsjobb! Vi ser att du är driven, lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass. Du är en lagspelare som trivs i en organisation med högt tempo och snabba beslutsvägar. Vi ser även att du är prestigelös, trygg i din egen förmåga och engagerad i att skapa bästa lösning för kunden.

För att lyckas och trivas inom rollen ser vi följande som meriterande:

- En god känsla för service
- Branscherfarenhet från detaljhandel inom bygg eller ett stort intresse bygg
- Har en bakgrund inom kundservice, försäljning eller administration
- Har ett tekniskt intresse och kan snabbt lära sig nya system
- Tidigare erfarenhet av Microsoft Dynamics


Tjänsten är på deltid med kontorstider måndag till fredag 07.30 till 16.30. Kontoret är beläget i Kista med start så snart som möjligt.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024