OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Guldkortet Sverige AB startades 2018 och är idag en utav Västerås ledande rabattappar.
Vi erbjuder en rabattapp till konsumenterna, som föreningar och liknande säljer. Rabattappen är även en marknadsföringskanal till företagen. Där företagen via Guldkortet (vår rabattapp) erbjuder rabatter till våra användare.
Nu växer vår verksamhet och vi behöver nya stjärnor till vårt team.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Hantera kundvården för våra befintliga anslutna företag där du ska underhålla våra nuvarande kunder genom att se till att dem är nöjda och har bra erbjudanden i vår app.
Syftet med din roll är att skapa goda kundrelationer genom en hög nivå av service och engagemang.
För att passa den profil vi söker behöver du vara GLAD, serviceminded, social, välorganiserad, ha ett professionellt bemötande, målmedveten. Ett STORT plus om har jobbat med kundvården, mötesbokning, kundtjänst eller telefonförsäljning.
Då tempot är högt är det viktigt att du arbetar målinriktat med resultat dagligen. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.
Guldkortet kan erbjuda dig ett fantastiskt team som du kan känna dig bekväm och säker med från start. Vi strävar efter hög trivsel och respekt för varandra och våra kunder. Hos oss på Guldkortet har du stora möjligheter att kunna klättra inom organisationen och den enda som sätter gränser är du själv.
Krav
* Goda datakunskaper
* Tala flytande svenska
* Serviceminded
Meriterande
* Tidigare erfarenhet av sälj, kundtjänst, kundvården eller mötesbokning.
* Om du kan flera språk.
Vill du läsa mer om oss? In på www.guldkortetsverige.se eller ladda ned vår app Guldkortet på App Store eller Google play.
Om du känner att denna tjänst är något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, välkommen att mejla Jennie.eneroth@guldkortet.com .
Skriv KUNDTJÄNST i ämnesraden i din ansökan. Rekrytering sker löpande.