Kundtjänst till Kreta

Kundtjänst till Kreta

Arbetsbeskrivning

Telia söker nya medarbetare inom kundservice till vackra Kreta!

Teleperformance växer och vi söker dig som vill utvecklas tillsammans med Telia och vårt kontor i Chania. Söker du ett långsiktigt äventyr är arbetet på Teleperformance en möjlighet för dig! Vi har löpande starter framöver. Vill du följa med oss till vackra Kreta? En ö med härliga stränder och behagligt klimat året om - Ta chansen att jobba utomlands!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
• Utbildning i 3 veckor, så att du blir expert på ditt område!
• 14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner).
• Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter
• Många interna utvecklingsmöjligheter
• Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Hos oss arbetar du med att ta emot inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov.

På Telia är det ett stort fokus på merförsäljning med dagliga säljmål för att kunna möta kundens önskemål och behov på bästa sätt - vi arrangerar bl.a. teamtävlingar men även individuella tävlingar.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Om du gillar att ge service, motiveras av försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas hos oss på Teleperformance och Telia.

VEM ÄR DU?

• Meriterande med tidigare erfarenhet av kundbemötande
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

Du har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är service-minded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.

För att trivas på Telia och Teleperformance:

Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 augusti 2020
  • Ansök senast: 13 september 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024