Kundtjänst till välkänt inredningsföretag

Kundtjänst till välkänt inredningsföretag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu personal till ett välkänt inredningsföretags kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Göteborg redan i juni. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Schemalagd arbetstid. Både dag, kväll och helgarbete förekommer. Viktigt att du kan jobba obekväma arbetstider.

Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som sedan övergår till tillsvidareanställning om alla parter är nöjda.
Efter 2-3 månaders anställning ges möjlighet att arbeta hemifrån.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov
• Med hjälp av manual guida kunden genom montering av hens nyinköpta möbler
• Ha kul och skratta med dina kollegor



Din profil
Din profil

• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Ambitiös och målinriktad


På Teleperformance blir du en del av en stor gemenskap. Arbetsplatsen präglas av kamratskap, karriärmöjligheter och personlig utveckling. Du behöver ingen tidigare erfarenhet utan får alla förutsättningar av Teleperformance för att lyckas i din nya roll.


Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss och spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.

Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Ansök idag! Urval sker löpande.

Har du inte förberett ditt CV? Ingen fara! Skicka in de dokument du har. För oss är CV inte avgörande, det är din personlighet vi faller för!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2022
  • Ansök senast: 24 november 2022

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024