OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi ett flertal duktiga kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag i Västerås.
För dig som trivs med de utmaningar som kundmötet i en kundtjänst innebär kan vi nu erbjuda dig ett omväxlande och roligt arbete.
Arbetet innebär att du hanterar kundservice genom att möta kund via telefon, e-post och fax såsom förfrågningar, synpunkter, reklamationer, bevakning, ta emot beställningar och lösa tekniska problem mm. Självklart ser du till att kunden får bästa service och bemötande.
Uppdraget påbörjas som en inhyrning genom Arena Personal men för rätt person finns goda möjligheter att på sikt få anställning direkt hos vår kund.
Din profil
Du som söker skall ha god kommunikativ förmåga och kunna uttrycka dig i tal och skrift, både svenska och engelska.
Du är snabb, målinriktad, flexibel, noggrann och trivs med att fatta egna beslut. I detta ingår att du är service- och resultatinriktad samt gillar att arbeta i ett högt tempo.
Du har telefonvana samt datorvana och det är även ett plus om du har erfarenhet av logistikbranschen och fakturering.
Uppdraget startar med en internutbildning hos vår kund under 5-10 dagar.
Uppdraget startar i slutet på oktober
Lön enligt gällande kollektivavtal och tjänsterna är heltid, dagtid.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Arena Personal, Daniel Klintmalm, 021-183841
Sista ansökningsdag är 13/10. VI intervjuar kandidater löpande så vänta inte med din ansökan.
Om oss
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!